L'Aula de Dansa de la UA presenta «El festí de les bèsties»

Pròximes actuacions

Presentació

«Donada la quotidiana dualitat entre el racional i l'espiritual en la qual normalment vivim, aquesta peça parteix de l'exploració de l'inconscient, del salvatge de l'ésser humà, on es confronten les atraccions i les pors. Així, l'obra de dansa es va teixint entre les històries paral·leles de diferents personatges que s'enfronten a un viatge dionisíaco, on les normes socials i els tabús no existeixen. Això els permet deixar aflorar sentiments reprimits i incontrolables, deslligant la seua acció des del desig, l'amor, l'odi, la repressió o l'esperança».

Segons el director, Carlos Peñalver, estem davant un espectacle que promet traslladar al públic assistent a una època barroca, a manera de "gran vals" de nobles en la cort. "És alguna cosa molt festivalero i elegant". Estan dansant els uns amb els altres i arriben a un punt de separar el racional per a anar-se més a l'espiritual, a la màxima plenitud, a la recerca de les sensacions. Hi ha salts, accions físiques entre ells, i un vestuari molt treballat. Senyorial però també atrevit, molt animal. "Un barroc molt contemporani".

Per a l'estrena es compta amb la participació especial de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant. La música original, creada per a aquest espectacle, és obra del compositor Marcel Noll.

Direcció Aula de Dansa: Carlos Peñalver.

Direcció OFUA: Tobias Gossmann

Música original: Marcel Noll

Programa

L'Aula de Dansa de la UA inicia els seus primers passos en el curs 2015-16 i té com a objectiu essencial aproximar a la comunitat universitària la dansa i les seues variants, mitjançant la formació (tallers de diferents estils i tècniques), la promoció de muntatges i la participació en espectacles dirigits a tots els públics.

Segueix a l'Aula de Dansa de la UA en Facebook i Instagram .

festi

Veure més fotos en Facebook