Cor i Terra, Aula de Teatre de la UA

Pròximes actuacions

Presentació

Cor i Terra és una obra d'investigació i de creació col·lectiva de l'Aula de Teatre de la UA sobre l'ecologia i el medi ambient que busca reconnectar emocionalment l'ésser humà amb l'entorn natural. Va ser estrenada al Paranimf de la Universitat d'Alacant dimarts 25 de maig de 2021, dins de la Programació d'Arts Escèniques ACUA.

En paraules del director, Iván Jiménez: "Amb aquest marc excepcional que tenim de pandèmia, últimament està de moda l'eslògan 'Cuidem-nos, cuida't tu i cuida't de la resta'. El nostre espectacle no parla de salvar el planeta, parla de salvar-nos a nosaltres, a la humanitat. Estem decidint de manera individual i col·lectiva continuar aquesta deriva consumista que ens provoca infelicitat i, a més, destrueix el nostre entorn. Potser l'espècie humana pot sobreviure, però, quin món tindrem d'ací a cinquanta anys?. No podrem tornar arrere. El moment de començar el canvi és ara i hem d'entendre-ho a escala emocional. Necessitem tornar a fer fèrtils les nostres terres. Necessitem fer créixer arrels emocionals amb el nostre entorn. Si sentim la terra com a nostra, la podrem cuidar sabent què cuidem. Un altre món és possible, però necessita la col·laboració de tots tant en el pla social com en l'individual."

Espectacle bilingüe (valencià i castellà).

Programa de mà

Xarxes socials de l'obra: Facebook - Twitter - Instagram

Àlbum de fotos de l'estrena en el Paranimf

Actuacions dutes a terme