El MUA llança el concurs «Identitats múltiples: vídeo-reflexions a través d'Instagram»

Alacant, 27 d'abril de 2021

Cartell Concurs Identitades Múltiples

En el marc de la Convocatorial Biennal d'Arts Visuals Pluri-Identitats, el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) i el Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social, convoquen el concurs «Identitats múltiples: vídeo-reflexions a través d'Instagram» dirigit a tota la comunitat universitària de la UA, que inclou a l'alumnat, professorat i personal d'administració i serveis. A més de promoure la reflexió al voltant del concepte de la identitat i les conseqüències i situacions socials que se'n deriven, la iniciativa convida a l'estudiantat i professionals de la UA a compartir les seues experiències i perspectives personals. En la II Convocatòria Biennal d'Arts Visuals Pluri-Identitats, exposada fins al 23 de maig en el MUA, es poden observar diferents expressions artístiques que manifesten aquestes reflexions sobre la identitat.

Bases del concurs

Utilitzant com a eina l'aplicació Instagram, l'objectiu del concurs serà reflexionar sobre la identitat en les seues múltiples dimensions; des de la identitat de gènere i l'orientació sexual, fins a les qüestions sobre raça, cultura, religió, i qualsevol aspecte que ens definisca. Perquè els vídeos es consideren presentats, el o la concursant haurà de seguir el compte d'Instagram del MUA (@museoua) i pujar el vídeo amb l'etiqueta #identitatmua, tot esmentant i etiquetant el Museu. El termini de presentació dels treballs serà des del 24 d'abril fins al 17 de maig de 2021.

Es concediran en total tres premis:

• Un primer premi de 500€
  • Un segon premi de 300€
  • Un tercer premi de 200€

Més informació sobre les bases ací.