• VII Convocatòria de Residències de Creació ..gació Artística de la Universitat d'Alacant

VII Convocatòria de Residències de Creació i Investigació Artística de la Universitat d'Alacant

Alacant, 28 de juliol de 2021

Resolució de les VII Residències de Creació i Investigació Artística del MUA

El jurat del programa de les VII Residències de Creació i Investigació Artística del MUA, presidit per Catalina Iliescu Gheorghiu, Vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària, reunit el 21 de juliol de 2021, va acordar per unanimitat seleccionar els següents artistes, entre les 22 sol·licituds presentades:

•  Adrián Jorques Tortosa amb el projecte «De las pieles urbanas». Beca de producció dotada amb 500€.
  • Javier Pérez Zaragoza (aka Roice183) amb el projecte «Cara a la pared». Beca de producció dotada amb 500€.
  • Miriam Martínez Guirao amb el projecte «El papel de la naturaleza». Beca de producció dotada amb 500€.
  • Aurora Domínguez Mata amb el projecte «Instrucciones para un habitar disruptivo». Beca de producció dotada amb 500€.
  • Maryia Vysotskaya Biako (aya Masha Wysocka) amb el projecte «Jardín de naturalización». Beca de producció dotada amb 500€ i beca d'allotjament dotada amb 1.000€.

A més, el jurat acorda seleccionar dues propostes en qualitat de reserva:

• Cristina Adelaida Bartual Murgui amb el projecte «D'una flor». Beca de producció i d'allotjament.
  • Alexandra Rodes Gómez amb el projecte «Todo el que lo lea». Beca de producció.

Acta de la resolució.

Alacant, 7 de juny de 2021

VII Convocatòria de Residències de Creació i Investigació Artística del MUA

La Universitat d'Alacant convoca, a través del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), el setè programa de residències de creació i investigació de creació artística amb l'objectiu de secundar, promocionar i difondre la creació i la investigació artística, així com la seua transferència a la ciutadania.

L'objecte de la convocatòria és la concessió de 5 beques per a la realització de cinc projectes artístics en les instal·lacions del MUA.

Podran participar en aquesta convocatòria artistes o col·lectius de qualsevol edat i nacionalitat i està obert a qualsevol disciplina artística dins de les arts visuals.

El desenvolupament del programa es durà a terme tant de manera presencial com de manera telemàtica.

Es concediran  un total de 5 beques, quatre d'elles dotades de 500€ bruts per a la producció dels projectes i, una, a més dels 500€, inclou una dotació de€ 1.000 bruts en concepte de despeses de viatge i allotjament.

El MUA es compromet a realitzar una exposició col·lectiva al setembre a la Sala Sempere, el mes de setembre de l'any de la convocatòria.

Sol·licituds i participació

El termini per a presentar els treballs comença el 15 de juny i finalitza a les 23.59 h. del 18 de juliol de 2021.

S'enviarà un únic projecte en PDF a mua.convocatorias@ua.es  fins al 29 de juliol de 2021 que no excedisca els 10MB i que continga la documentació del projecte a realitzar (descripció, esbossos, fotografies, etc.), obres anteriors i CV, amb dades personals de l'artista o col·lectiu, i amb la indicació de la sol·licitud de dotació de viatge i allotjament.

Resolució

La resolució de la convocatòria es farà pública al llarg del mes de juliol a través de la pàgina web del Museu de la Universitat d'Alacant. La comissió podrà declarar deserta la convocatòria o solament adjudicar una o diverses beques.

Duració de la residència, espais i horaris
  • Del 13 al 24 de setembre 2021
  • Espai de treball: Es treballarà  directament a la Sala Sempere, on tindrà lloc l'exposició.
  • Horari de treball: de dilluns a divendres entre les 9 i les 20h.

Més informació en la Convocatòria UA

Consulta el resultat de la convocatòria en la seua sisena edició de 2020