• Pràctiques com a col·laborador/a en project..etariat de Promoció Cultural i Lingüística:

Pràctiques com a col·laborador/a en projectes de difusió i comunicació per a la revista cultural veu.ua.es i el Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística:

Des de 2015 el SPCL manté un programa de pràctiques en la qual donem l'oportunitat a l'alumnat de diversos graus a formar part del nostre equip com a col·laborador/a en projectes de difusió i comunicació per a la revista cultural veu.ua.es i el Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística. Amb aquest programa es reforça l'àrea de promoció cultural de la UA, s'àmplia l'espectre de públic potencial i s'ofereix a l'alumnat la possibilitat de realitzar unes pràctiques professionals en un mitjà de comunicació consolidat i amb la supervisió del personal del Servei de Promoció Cultural i Lingüística de la UA.

¿En què consisteixen les pràctiques?
  • Depenent del teu perfil, t'incorporaràs a l'equip del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística de la UA amb tasques com:
    • Disseny de campanyes i estratègies de comunicació per a promoció de les activitats culturals de la UA
    • Cobertura gràfica d'esdeveniments
    • Comunicacions en xarxes socials
    • Elaboració de butlletins electrònics
    • Disseny de bàners i mitjans audiovisiales
    • Participació en la Ràdio de la UA
    • Supervisió de l'agenda cultural
    • ...i noves iniciatives que ens pugues proposar per a enriquir la nostra línia editorial
  • Treballaràs en accions reals que es publicaran en la web de la UA i apareixeran signats amb el teu nom. Per tant els teus treballs seran visibles i podras incorporar-los al teu CV. Figuraràs entre els col·laboradors oficials del nostre equip.
  • Comptaràs amb la supervisió constant del nostre equip que revisarà els teus textos i resoldrà dubtes de tot tipus.
  • Rebràs formació en l'àmbit de la maquetació i publicació web, l'elaboració de plans i estratègies de difusió i el treball dins d'un cibermedio.
  • Disposaràs un espai i les eines necessàries per a poder dur a terme el teu treball. Inclòs material informàtic i fotogràfic.
  • Assumim un màxim d'1 alumne en pràctiques per període. Garantim així una atenció personalitzada i un volum de treball suficient per a aprofitar al màxim l'estada.
  • Realitzaràs un treball creatiu amb un objectiu principal: promocionar la cultura en la Universitat. Treball estimulant i diferent.
¿Quin és l'horari i les condicions de les pràctiques?
  • Oferim pràctiques curriculars de 300h per a alumnes del Grau de Publicitat i Relacions Públiques
  • Les pràctiques són presencials a realitzar en el campus de la UA.
  • Els períodes de pràctiques són per un quadrimestre:
    • Novembre/Gener
    • Febrer/Maig
  • L'horari dependrà de la data d'inici i finalització de les pràctiques. Ronda les 10-12 setmanes, 5 dies setmana, 5-6 h diàries, en horari de matí excepte alguna excepció. Els horaris es poden ajustar a les condicions de l'alumne però han d'acordar-se amb el servei segons les necessitats del servei.
  • Oferim una remuneració econòmica i durant el període de pràctiques estaràs donat d'alta en la SS.
Perfil del sol·licitant
  • Habilitats de redacció i expressió
  • Interès per la cultura
  • Compromís i puntualitat en els lliuraments
  • Es valorarà:
    • Experiència prèvia en altres publicacions (blogs, fanzines, revistes...)
    • Coneixements de valencià
    • Gestió de xarxes socials
    • Coneixements de disseny amb ordinador (eines d'Adobe o programari lliure)
Accés al programa

Posa't en contacte amb nosaltres per a concertar una entrevista personal.

Conoce la experiencia de algunos de nuestros anteriores colaboradores

Nara Perez Gomez

La sensació després de realitzar les pràctiques al Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística és summament bona, ja que em vaig sentir molt realitzada com a futura publicitària, i com a persona. M’ha servit -a banda de per poder aplicar els coneixements que ja coneixia del grau- per aprendre i poder, per primera vegada, assaborir el que seria treballar en un futur en aquesta professió.

Totes les tasques que he hagut de fer han estat relacionades en l’àmbit de la comunicació, publicitat, promoció, difusió, redacció,etc.  Els tutors han estat sempre pendents del meu procés d’aprenentatge i m’han fet sentir part del grup confiant que jo podia fer el treball correctament i valorada com si fos una més.

Han sigut molt flexibles amb el tema de l’horari adaptant-lo segons les meues hores lectives de classe i al estar situat al mateix campus de la universitat, m’era molt còmode poder anar-hi.

Aquesta experiència m’ha servit per explorar nous camps de treball, estar en contacte amb el món de la cultura i de la comunicació. Ho recomane a tothom!

Nara Pérez Gómez 2015-2016
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas

Mi experiencia como alumna en prácticas en la Revista VEU ha sido inmejorable. Aprendí muchísimo a nivel personal, pero sobretodo destacaría la notable mejoría en cuestiones de redacción.

Estuve trabajando en las redes sociales de la página de UA en valencià y fue una experiencia muy positiva, ya que aprendí muchos conceptos que desconocía de estas.
Pero una de las cosas que más destaco siempre que me preguntan sobre las prácticas, fue que me dieron la oportunidad de estar en la radio haciendo el programa de Cultura, y fue increíble, me encantó.

Y por último el buen trato de los compañeros, que te acogen como una más desde el momento uno.

Andrea Pastor Álvarez 2015-2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques