• Teatre i dansa - Notícies publicades en Juny, 2019
  • VII Festival Teatre Clàssic L'Alcudia UA_portada

VII Festival de Teatre Clàssic de L'Alcúdia Universitat d'Alacant

Del 9 al 26 de juliol - Jaciment arqueològic de L'Alcudia, Elx - 22.00 hores

La cita estival amb de teatre clàssic de la UA arriba aquesta edició amb obres d'Aristófanes, Shakespeare, Sófocles i Eurípides i vuit produccions tant amateurs com a professionals. Entre aquestes últimes, veurem "Somni" (Institut Valencià de Cultura), "Hipòlit" (Festival de Teatre Clàssic de Mèrida), "Les Bacantes" (Sennsa Teatro) i "Clitemnestra" (Producciones Equivocadas).

• Dilluns, 10
  • Cartell Teatre Clàssic

Premis del IV Certamen Escolar de Teatre Grecollatí

El passat 17 de maig es va reunir el jurat de la IV edició del Certamen Escolar de Teatre Grecollatí, acordant el lliurament dels premis als guanyadors en les distintes categories.

• Dimecres, 5
  • las-tesmoforias-aula-teatro-upua-portada

Les Tesmofories, d'Aristófanes, per l'Aula de Teatre de la UPUA

El grup teatral de la Universitat Permanent ha presentat per al curs 2018-19 una versió actualitzada de Les Tesmofories, la comèdia grega d'Aristófanes representada durant les Festes Dionisias en el 411 a. de C. Va ser estrenada el 4 de juny en el Paranimf de la UA

• Cartell Aules Teatre UA - Teatre Arniches 2019

Les Aules de Teatre i Dansa de la UA actuaran en l'Arniches

Del dimecres 26 al dissabte 29 de juny - Teatre Arniches - 20.30 hores

Si no has tingut oportunitat de veure les estrenes, les Aules de Teatre i Dansa de la Universitat d'Alacant presentaran de nou les seues creacions d'aquest curs en el Teatre Arniches d'Alacant: Cementeri de florsLes TesmoforiesContra l'amor i La Tempesta. Totes les actuacions seran en versió en castellà i tindran entrada gratuïta.