VEU - Notícies publicades en Gener, 2018

2003 / 2004 / 2005 / 2006 / 2007 / 2008 / 2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018
Gener
Notícies publicades en Gener, 2018
  • Divendres, 19
  • Cinema Xixona

Nou cicle de cinema en valencià a Xixona

Durant el pròxim mes de febrer, la Seu Universitària de Xixona, l'Aula de Cinema de la Universitat d'Alacant i l'Ajuntament de Xixona, organitzen un cicle de cinema en valencià durant els diumenges 4, 11 i 18 de febrer, a les 18.00 hores en el Cinema de Dalt.

CulturaCinemaEn valenciàInformació sobre jornades, cursos, conferències...Jornades
  • Tallers llengües portada

Tallers de llengües i cultures per al segon quadrimestre

Matrícula de l'1 al 12 de febrer

Continuen els tallers del Servei de Llengües, que inclouen francés, alemany, italià, portuguès, àrab, rus, japonès, romanès, català per a estrangers i fins i tot llenguatge de signes. Gratuïts per a la comunitat universitària i amb un total de 25 places per taller.

CulturaEn valenciàInformació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers
  • EAC portada

Oberta la convocatòria d'EAC 2018. XVIII Concurse Trobades d'Art Contemporani

Fins al 26 de febrer

Ja està oberta la convocatòria del XVIII concurs d'EAC, promogut per la Universitat d'Alacant i l'Institut Juan Gil-Albert, i finalitzarà el 26 de febrer. El concurs accepta la participació de tot artista interessat, de manera individual o col·lectiva, amb una dotació de 12.000 euros repartits en tres premis. Amb açò es pretén incentivar, promoure i difondre el desenvolupament de l'art i la creació plàstica i visual.

CulturaExposicions
  • Dijous, 18
  • Línea y Módulo (III)

"Monika Buch. Línea y Módulo", una nova exposició en el MUA

Del 26 de gener al 28 de febrer - MUA

Una mostra que persegueix donar a conèixer la trajectòria de la pintora Monika Buch en les diferents sèries que al llarg de sis dècades ha anat prenent i reprenent en una cerca inquieta i constant de l'expressió plàstica a través de línia, de les modulacions i el color.

CulturaExposicions
  • Acua gener portada

Programació d'arts escèniques ACUA (II): teatre, dansa i concerts per a continuar el curs 2017/2018

Segon quadrimestre curse 2017/2018

Arranquem el quadrimestre amb la nova programació del Servei de Cultura de la universitat, amb nombroses activitats de teatre, dansa i música. Entre elles es troben l'actuació del grup d'indie Maga, o la representació de l'obra "Vives", a més de les estrenes de les Aules de teatre i dansa.

CulturaExposicionsTeatre i dansaMúsicaCinemaLiteraturaEn valencià
  • Dimecres, 17
  • Comedia sin título UA portada

Comèdia sense títol, de l'Aula de Teatre de la UA, a Sant Joan d'Alacant

Dissabte 20 de gener - Casa de Cultura de Sant Joan - 20.00 hores

L'Aula de Teatre de la UA continua la seua gira de "Comedia sin Título", l'obra amb la qual ret homenatge al gran poeta i dramaturg. El text en el qual estava treballant Lorca quan va ser afusellat, fa ara 80 anys.

CulturaTeatre i dansa
  • Dijous, 11
  • OFUA ADDA desembre 2017

Prova d'accés extraordinària a l'OFUA al gener de 2018

Divendres 26 de gener - Campus de la UA

¿Vols formar part d'una orquestra en contínua formació? L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant estableix una nova tanda de proves per a estudiants universitaris de la UA en diferents especialitats instrumentals.

CulturaMúsica
  • Dimarts, 9
  • javier-portus

Javier Portús, cap del Departament de Pintura Espanyola del Museu del Prado, aquest dimecres en la Seu Ciutat d'Alacant

Dimecres 10 de gener - Seu Ciutat d'Alacant - 20.15 hores

L'Art Barroc espanyol serà el protagonista aquest dimecres del nou cicle organitzat per la Seu Universitària Ciutat d'Alacant, una proposta que ha despertat gran interès de públic i que ja ha completat el contingent d'inscripcions. Portús parlarà de "Formes de discutir sobre art en les Espanya del Barroc".

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Conferències
  • Negación

Dimecres de Cinema a Elda: Víctimes de l'Holocaust

Dimecres 10 de gener - Fundació Paurides d'Elda - 20.00 hores

La Seu Universitària d'Elda organitza aquest dimecres la projecció de la pel·lícula "Negación" de Mick Jackson, en ocasió a la celebració el 27 de gener del dia de les víctimes de l'Holocaust. En 2016, "Negación" va ser nominada a Millor film britànic en els Premis BAFTA.

CulturaCinema
  • Dilluns, 8
  • Xarrades valencià

Nou èxit en el Curs de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià i en Llengües Estrangeres

Des de l'11 de desembre s'està realitzant el cinqué curs de Capacitació a València, Alemany, Anglés i Francés que està sent tot un èxit.

CulturaEn valencià

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464